My Family Cinema Support Forum Support General Support MXQ TV Box - My family Cinema App

MXQ TV Box - My family Cinema App

MXQ TV Box - My family Cinema App

 
  • 0 Vote(s) - 0 Average
 
Pages (3): Previous 1 2 3
MFC_service
Administrator
378
10-19-2018, 05:42 AM
#21
(10-18-2018, 02:18 AM)Digitalck Hie I have my cinema ? but it's saying not connected even though I payed for Monthly subscription

Hi Digitalck,
The "not connected" means your clouds don't have the playing source of the film. MFC is a playing platform, we don't offer any video content.
MFC_service
10-19-2018, 05:42 AM #21

(10-18-2018, 02:18 AM)Digitalck Hie I have my cinema ? but it's saying not connected even though I payed for Monthly subscription

Hi Digitalck,
The "not connected" means your clouds don't have the playing source of the film. MFC is a playing platform, we don't offer any video content.

paulosugaki
Junior Member
1
10-24-2018, 02:32 PM
#22
MX9 4K

O aplicativo estava Dando Problemas ENTÃO  desinstalei mas não CONSIgo Instalar Novamente...O que fazer?
Edited 10-24-2018, 02:33 PM by paulosugaki.
paulosugaki
10-24-2018, 02:32 PM #22

MX9 4K

O aplicativo estava Dando Problemas ENTÃO  desinstalei mas não CONSIgo Instalar Novamente...O que fazer?

MFC_service
Administrator
378
10-25-2018, 09:23 AM
#23
(10-24-2018, 02:32 PM)paulosugaki MX9 4K

O aplicativo estava Dando Problemas ENTÃO  desinstalei mas não CONSIgo Instalar Novamente...O que fazer?

Caro paulosugaki,
Por favor oferece-nos a sua conta MFC por mensagem privada, vamos resolver o seu problema o mais rápido possível.
MFC_service
10-25-2018, 09:23 AM #23

(10-24-2018, 02:32 PM)paulosugaki MX9 4K

O aplicativo estava Dando Problemas ENTÃO  desinstalei mas não CONSIgo Instalar Novamente...O que fazer?

Caro paulosugaki,
Por favor oferece-nos a sua conta MFC por mensagem privada, vamos resolver o seu problema o mais rápido possível.

Pages (3): Previous 1 2 3
 
  • 0 Vote(s) - 0 Average
Recently Browsing
 8 Guest(s)
Recently Browsing
 8 Guest(s)