My Family Cinema Support Forum Support General Support App 3.2.0 - Next episode not working

App 3.2.0 - Next episode not working

App 3.2.0 - Next episode not working

 
  • 2 Vote(s) - 4 Average
 
Arqui Inimigo
Account not Activated
1
12-28-2023, 07:10 PM
#1
App 3.2.0 - The next episode button doesn't work, nor does the autoplay when the episode ends, it returns to the episode list, and remains in the same episode that ended. I've already uninstalled the app and cleared the data. Does not work. I tested the previous version, and it is normal.
Arqui Inimigo
12-28-2023, 07:10 PM #1

App 3.2.0 - The next episode button doesn't work, nor does the autoplay when the episode ends, it returns to the episode list, and remains in the same episode that ended. I've already uninstalled the app and cleared the data. Does not work. I tested the previous version, and it is normal.

Carlos Salomé
Account not Activated
2
01-03-2024, 09:01 PM
#2
Eu também estou com problema com a versão 3.2.0
A versão anterior estava funcionando muito bem. Nesta nova versão, o aplicativo my family cinema a Todo momento reinicia. Mandei reclamação no suporte e ainda não me responderam.
Carlos Salomé
01-03-2024, 09:01 PM #2

Eu também estou com problema com a versão 3.2.0
A versão anterior estava funcionando muito bem. Nesta nova versão, o aplicativo my family cinema a Todo momento reinicia. Mandei reclamação no suporte e ainda não me responderam.

Carlos Salomé
Account not Activated
2
01-06-2024, 11:31 AM
#3
Desde a atualização do app para 3.2.0 não consigo mais assistir filmes porque o aplicativo fica reiniciando.

Será que o suporte não fará nada a respeito?

Quero voltar a assistir os filmes!
Carlos Salomé
01-06-2024, 11:31 AM #3

Desde a atualização do app para 3.2.0 não consigo mais assistir filmes porque o aplicativo fica reiniciando.

Será que o suporte não fará nada a respeito?

Quero voltar a assistir os filmes!

Rodroxdj
Account not Activated
2
05-24-2024, 01:12 AM
#4
Estou com o mesmo problema relatado aqui
Rodroxdj
05-24-2024, 01:12 AM #4

Estou com o mesmo problema relatado aqui

Rodroxdj
Account not Activated
2
05-29-2024, 12:37 PM
#5
Acho que o problema talvez seja na versão do Android da tv box, pois tenho dois modelos, um com Android 11.1 e outro já com Android 12 ambos com a versão 3.2 do mfc, a com versão do Android 11.1 avança de episódio automaticamente, já a com versão 12 do Android não avança
Edited 05-30-2024, 12:38 PM by Rodroxdj.
Rodroxdj
05-29-2024, 12:37 PM #5

Acho que o problema talvez seja na versão do Android da tv box, pois tenho dois modelos, um com Android 11.1 e outro já com Android 12 ambos com a versão 3.2 do mfc, a com versão do Android 11.1 avança de episódio automaticamente, já a com versão 12 do Android não avança

shonix
Account not Activated
2
05-31-2024, 06:33 AM
#6
Same problem here with my tablet. My workaround involves downloading the PC version from their Downloads menu and I was able to watch.
I'd rather have that than leave the app unused when I already paid for it. Will definitely not renew.
shonix
05-31-2024, 06:33 AM #6

Same problem here with my tablet. My workaround involves downloading the PC version from their Downloads menu and I was able to watch.
I'd rather have that than leave the app unused when I already paid for it. Will definitely not renew.

 
  • 2 Vote(s) - 4 Average
Recently Browsing
 3 Guest(s)
Recently Browsing
 3 Guest(s)