My Family Cinema Support Forum Support General Support Fail to play videos

Fail to play videos

Fail to play videos

 
  • 2 Vote(s) - 5 Average
 
driptx
Junior Member
1
05-16-2019, 04:39 PM
#1
Portuguese-BR version:

Eu assinei 1 mês do MFC versão mobile, mas não estou conseguindo assistir aos filmes. Depois de escolher minha nuvem (Mega), fazer o login no site do MFC, ver que o status está normal, acessei o aplicativo e não consigo reproduzir nenhum video, ele dá um erro chamado "Fonte de reprodução não disponível".
Então vi que no meu perfil, na aba de nuvem, está o status de "Verificar falha".

O que devo fazer para assistir aos filmes?

Login: driptx@gmail.com

English version:

I just subscribed one month to try MFC on my cellphone, but after I choose my cloud storage (Mega), login on MFCs website, then receive "Normal" stats, I tried to watch some movie on MFC mobile, but I got some of "source of reproduction not available".
Then I saw on my profile my cloud stats is something about "Check failure".

What do I have to do to watch movies?

Login: driptx@gmail.com
driptx
05-16-2019, 04:39 PM #1

Portuguese-BR version:

Eu assinei 1 mês do MFC versão mobile, mas não estou conseguindo assistir aos filmes. Depois de escolher minha nuvem (Mega), fazer o login no site do MFC, ver que o status está normal, acessei o aplicativo e não consigo reproduzir nenhum video, ele dá um erro chamado "Fonte de reprodução não disponível".
Então vi que no meu perfil, na aba de nuvem, está o status de "Verificar falha".

O que devo fazer para assistir aos filmes?

Login: driptx@gmail.com

English version:

I just subscribed one month to try MFC on my cellphone, but after I choose my cloud storage (Mega), login on MFCs website, then receive "Normal" stats, I tried to watch some movie on MFC mobile, but I got some of "source of reproduction not available".
Then I saw on my profile my cloud stats is something about "Check failure".

What do I have to do to watch movies?

Login: driptx@gmail.com

MFC_service
Administrator
378
05-20-2019, 01:27 AM
#2
(05-16-2019, 04:39 PM)driptx Portuguese-BR version:

Eu assinei 1 mês do MFC versão mobile, mas não estou conseguindo assistir aos filmes. Depois de escolher minha nuvem (Mega), fazer o login no site do MFC, ver que o status está normal, acessei o aplicativo e não consigo reproduzir nenhum video, ele dá um erro chamado "Fonte de reprodução não disponível".
Então vi que no meu perfil, na aba de nuvem, está o status de "Verificar falha".

O que devo fazer para assistir aos filmes?

Login: driptx@gmail.com

English version:

I just subscribed one month to try MFC on my cellphone, but after I choose my cloud storage (Mega), login on MFCs website, then receive "Normal" stats, I tried to watch some movie on MFC mobile, but I got some of "source of reproduction not available".
Then I saw on my profile my cloud stats is something about "Check failure".

What do I have to do to watch movies?

Login: driptx@gmail.com

Hi sorry for the late reply
We already checked your account status, but there is nothing abnormal found, can you please upload feedback in the app?
The way to upload feedback:
1. Go to settings > User feedback
2. Choose a problem to upload the feedback
Before that, please try to update your cloud status in My Cloud to check whether it can back to normal.
Thanks for your support!

MFC Service
MFC_service
05-20-2019, 01:27 AM #2

(05-16-2019, 04:39 PM)driptx Portuguese-BR version:

Eu assinei 1 mês do MFC versão mobile, mas não estou conseguindo assistir aos filmes. Depois de escolher minha nuvem (Mega), fazer o login no site do MFC, ver que o status está normal, acessei o aplicativo e não consigo reproduzir nenhum video, ele dá um erro chamado "Fonte de reprodução não disponível".
Então vi que no meu perfil, na aba de nuvem, está o status de "Verificar falha".

O que devo fazer para assistir aos filmes?

Login: driptx@gmail.com

English version:

I just subscribed one month to try MFC on my cellphone, but after I choose my cloud storage (Mega), login on MFCs website, then receive "Normal" stats, I tried to watch some movie on MFC mobile, but I got some of "source of reproduction not available".
Then I saw on my profile my cloud stats is something about "Check failure".

What do I have to do to watch movies?

Login: driptx@gmail.com

Hi sorry for the late reply
We already checked your account status, but there is nothing abnormal found, can you please upload feedback in the app?
The way to upload feedback:
1. Go to settings > User feedback
2. Choose a problem to upload the feedback
Before that, please try to update your cloud status in My Cloud to check whether it can back to normal.
Thanks for your support!

MFC Service

 
  • 2 Vote(s) - 5 Average
Recently Browsing
 1 Guest(s)
Recently Browsing
 1 Guest(s)