My Family Cinema Support Forum Support General Support cloud not loading

cloud not loading

cloud not loading

 
  • 0 Vote(s) - 0 Average
 
MFC_service
Administrator
378
05-07-2018, 05:41 AM
#4
(05-05-2018, 06:46 PM)ernesto junior nao consigo acessar meu my family pois aparece a mensagem que nao consegue acessar minha nuvem. como resolver?

Hi,ernesto junior

What you mean is the Network Checking window? If this window appears, there are these reasons: 1. MFC cannot connect to the cloud by you network; 2. MFC cannot connect to the cloud because of our server problem. For first reason, please check your network first, if it is normal, please use the vpn and try again. If it doesn't work, there maybe the server problem, please send us the detail information by private(your mac address, the time you met this problem, the prompts or screenshots) to locate your problem.
Hope we can solve the problem ASAP.


O que você quer dizer é a janela de verificação de rede? Se esta janela aparecer, há estas razões: 1. O MFC não pode conectar-se à nuvem pela sua rede; 2. MFC não pode se conectar à nuvem porque o nosso problema no servidor. Pela primeira razão, por favor, verifique sua rede primeiro, é normal, por favor use o vpn e tente novamente. Se isso não funcionar, talvez o problema do servidor, por favor, nos envie as informações detalhadas em particular (seu endereço MAC, o horário em que você encontrou esse problema, os prompts ou capturas de tela).
Espero que possamos resolver o problema o mais rápido possível.


MFC Service
MFC_service
05-07-2018, 05:41 AM #4

(05-05-2018, 06:46 PM)ernesto junior nao consigo acessar meu my family pois aparece a mensagem que nao consegue acessar minha nuvem. como resolver?

Hi,ernesto junior

What you mean is the Network Checking window? If this window appears, there are these reasons: 1. MFC cannot connect to the cloud by you network; 2. MFC cannot connect to the cloud because of our server problem. For first reason, please check your network first, if it is normal, please use the vpn and try again. If it doesn't work, there maybe the server problem, please send us the detail information by private(your mac address, the time you met this problem, the prompts or screenshots) to locate your problem.
Hope we can solve the problem ASAP.


O que você quer dizer é a janela de verificação de rede? Se esta janela aparecer, há estas razões: 1. O MFC não pode conectar-se à nuvem pela sua rede; 2. MFC não pode se conectar à nuvem porque o nosso problema no servidor. Pela primeira razão, por favor, verifique sua rede primeiro, é normal, por favor use o vpn e tente novamente. Se isso não funcionar, talvez o problema do servidor, por favor, nos envie as informações detalhadas em particular (seu endereço MAC, o horário em que você encontrou esse problema, os prompts ou capturas de tela).
Espero que possamos resolver o problema o mais rápido possível.


MFC Service

 
  • 0 Vote(s) - 0 Average

Messages In This Thread
cloud not loading - by lucky123 - 05-05-2018, 06:34 PM
RE: cloud not loading - by ernesto junior - 05-05-2018, 06:46 PM
RE: cloud not loading - by MFC_service - 05-07-2018, 05:41 AM
RE: cloud not loading - by MFC_service - 05-07-2018, 05:22 AM
Recently Browsing
 2 Guest(s)
Recently Browsing
 2 Guest(s)