My Family Cinema Support Forum
Content not connected (Conteúdo não conectado) - Printable Version

+- My Family Cinema Support Forum (https://myfamilycinema.help)
+-- Forum: Support (https://myfamilycinema.help/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: General Support (https://myfamilycinema.help/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Thread: Content not connected (Conteúdo não conectado) (/showthread.php?tid=690)



Content not connected (Conteúdo não conectado) - Generico - 05-08-2024

Hi.

After 3 days of use, I was intrigued why the app had several titles listed and cataloged but without a source, showing "content not connected".

What does this actually mean? Did the content exist, was it added to the database but the standard clouds no longer have the video file? Or perhaps it was cataloged by someone so that some added cloud could use the link for reproduction?

Does the "want to see" (don't know the english text for this) button trigger a request such as a list of requests for the community to add, or is it just a personal control?

If I see content that is not connected, how can I find clouds that can have it, is there a cloud community to add to the standard ones?

Thanks!



PT-BR:
Olá.

Após 3 dias de uso, fiquei intrigado por que no app tem diversos título listados e catalogados mas sem fonte, mostrando "conteúdo não disponível".

O que isso significa na verdade? O conteúdo existia, foi adicionado na base de dados mas as nuvens padrão não tem mais o arquivo de vídeo? Ou talvez foi catalogado por alguém para que alguma nuvem adicionada possa utilizar o link para reprodução?

O botão "quero ver" dispara alguma solicitação como uma lista de pedidos para a comunidade adicionar, ou é apenas um controle pessoal mesmo?

Se eu ver um conteúdo que não está conectado, como encontrar nuvens que possa te-lo, há alguma comunidade de nuvens pra somar às padrão?

Obrigado!