Unable to Log In / renew plan - Printable Version +- My Family Cinema Support Forum (https://myfamilycinema.help) +-- Forum: Support (https://myfamilycinema.help/forumdisplay.php?fid=3) +--- Forum: General Support (https://myfamilycinema.help/forumdisplay.php?fid=4) +--- Thread: Unable to Log In / renew plan (/showthread.php?tid=153811) |
Unable to Log In / renew plan - rarz - 11-07-2024 Hello. I live in Brasil and use MFC for a while now (about 4 years). I received the e-mail alert about plan expiration date near. Happens that when I click the link <https://theorangesite.store/pricing-table?utm_source=mailing&utm_medium=CTAmailing&utm_campaign=PA10PT> or try to log in directly in the main site <https://theorangesite.store/login> the same error appears. Now, this still occurs after 2 months: Service Unavailable The service is unavailable: Devtools: Failed to load resource: the server responded with a status of 403 Is this just with me? Can anybody help me? RE: Unable to Log In / renew plan - Bellatrix_w - 11-14-2024 Hola! Hace meses tengo el mismo problema. Pudiste solucionarlo? Hola. Vivo en Brasil y uso MFC desde hace un tiempo (aproximadamente 4 años). Recibí una alerta por correo electrónico sobre la fecha de vencimiento del plan cercana. Sucede que cuando hago clic en el enlace < https://theorangesite.store/pricing-table?utm_source=mailing&utm_medium=CTAmailing&utm_campaign=PA10PT > o intento iniciar sesión directamente en el sitio principal < https://theorangesite.store/login > aparece el mismo error. Ahora, esto sigue ocurriendo después de 2 meses: Servicio no disponible El servicio no está disponible: Devtools: No se pudo cargar el recurso: el servidor respondió con un estado de 403 ¿Me pasa solo a mí? ¿Alguien puede ayudarme? |