My Family Cinema Support Forum
Unable to Log In / renew plan - Printable Version

+- My Family Cinema Support Forum (https://myfamilycinema.help)
+-- Forum: Support (https://myfamilycinema.help/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: General Support (https://myfamilycinema.help/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Thread: Unable to Log In / renew plan (/showthread.php?tid=153811)



Unable to Log In / renew plan - rarz - 11-07-2024

Hello. I live in Brasil and use MFC for a while now (about 4 years). I received the e-mail alert about plan expiration date near. Happens that when I click the link 

<https://theorangesite.store/pricing-table?utm_source=mailing&utm_medium=CTAmailing&utm_campaign=PA10PT> or try to log in directly in the main site <https://theorangesite.store/login> the same error appears. Now, this still occurs after 2 months: 

Service Unavailable
The service is unavailable:

[Image: Captura-de-tela-2024-11-07-094304.png]
Devtools: Failed to load resource: the server responded with a status of 403

Is this just with me? Can anybody help me?


RE: Unable to Log In / renew plan - Bellatrix_w - 11-14-2024

Hola! Hace meses tengo el mismo problema. Pudiste solucionarlo?
Hola. Vivo en Brasil y uso MFC desde hace un tiempo (aproximadamente 4 años). Recibí una alerta por correo electrónico sobre la fecha de vencimiento del plan cercana. Sucede que cuando hago clic en el enlace 

< https://theorangesite.store/pricing-table?utm_source=mailing&utm_medium=CTAmailing&utm_campaign=PA10PT > o intento iniciar sesión directamente en el sitio principal < https://theorangesite.store/login > aparece el mismo error. Ahora, esto sigue ocurriendo después de 2 meses: 

Servicio no disponible
El servicio no está disponible: Devtools: No se pudo cargar el recurso: el servidor respondió con un estado de 403 ¿Me pasa solo a mí? ¿Alguien puede ayudarme?

[Image: Captura-de-tela-2024-11-07-094304.png]